DE EVOLUTIE VAN VERSNELLING
De Teammachine heeft ze allemaal gewonnen: de Tour de France, de Olympische Spelen, Wereldkampioenschappen en Klassiekers. Stijf, lichtgewicht en compliant, de Teammachine is het toppunt van Zwitserse fietsprestaties.
Rechtstreeks van de WorldTour naar uw garage met de Teammachine SLR01
Herhaalde verfijningen hebben de kroon van het hebben van ‘s werelds meest op de race afgestemde balans van gewicht, stijfheid en volgzaamheid behouden. Gebouwd met 01 Premium Carbon, complexe ACE-technologie, geïntegreerde kabelgeleiding en onze D-vormige zadelpen, heeft de Teammachine 01 een iconisch ontwerp, uitstekende integratie en lichtgewicht TCC Race-technologie de hele dag voor naleving.
TECHNOLOGIE
VERSNELDE SAMENSTELLING EVOLUTIETECHNOLOGIE (ACE+)
ACE + doorloopt niet alleen duizenden virtuele prototypes met Stiffness, Weight en Compliance als belangrijkste beïnvloeders, maar omvat nu een vierde sleutelfactor in de prototyping, Aerodynamica.
GEÏNTEGREERD COCKPIT-SYSTEEM (ICS) CARBON
ICS Carbon, is een cockpit uit één stuk met een ongelooflijk laag gewicht, hoge stijfheid, onopvallende kabelgeleiding en geïntegreerde apparaatbevestigingen voor de meest populaire apparaten.
D-GEVORMDE ZADELPEN
Verbeterd ontwerp van de zadelpen waarbij overtollige materialen worden verwijderd, wat zorgt voor aerodynamische voordelen en extra flexibiliteit.
ONDERSTE BEUGEL EN TORSIONALE STIJFHEID
Bekend om zijn krachtoverbrenging, gaat de nieuwe Teammachine SLR nog een stap verder met een breder contactgebied van de trapas dankzij de nieuwe vorm van de onderbuis en de geoptimaliseerde carbon layup.
VORK PROFIEL
Een aerodynamisch vormgegeven vork met stealth dropout-ontwerp en geïntegreerde steekasmoer laten zien dat een hoge technische vaardigheid hand in hand kan gaan met een mooie, minimalistische esthetiek.
AEROCORE ONTWERP
Ons Aerocore-systeem bestaat uit twee superlichte koolstofkooien die naadloos integreren in de opnieuw gevormde onderbuis en zitbuis, wat resulteert in een aanzienlijke vermindering van de weerstand bij gebruik met flessen.
COMFORT IS SNELHEID
De nieuwe Teammachine SLR voldoet beter dan ooit, dankzij de nieuwste evolutie van de Tuned Compliance Concept (TCC) -technologie. Fijnafstemming van de carbon lay-ups, essentieel verticaal frame en zadelpenflex, om de tractie en controle te verbeteren, wat resulteert in verminderde spiervermoeidheid.
CONFIGURATIE
FRAME
Teammachine SLR 01 Premium Carbon with Aerocore Design
• ICS Technology
• Integrated Aerocore Bottle Cages
• Stealth Dropout Design
• TCC Race compliance level
• PF86 bottom bracket
• 12x142mm thru-axleFORK
Teammachine 01 Premium Carbon with with Aerocore Design
• ICS Technology
• TCC Race compliance level
• Stealth Dropout Design
• 12x100mm thru-axle
• 48mm offset (Size 47-51), 43mm offset (Size 54-61)GEARS
2×12
CHAINWHEEL
SRAM RED AXS 48/35T
CASSETTE
SRAM RED XG-1290, 10-28T
CHAIN
SRAM RED 12 speed
FRONT DERAILLEUR
SRAM RED eTap AXS
REAR DERAILLEUR
SRAM RED eTap AXS
SHIFTERS
SRAM RED eTap AXS HRD
BRAKES
SRAM RED eTap AXS HRD, Centerline XR Rotors (160/160)
HANDLEBAR
ICS Carbon, One-Piece Full Carbon Cockpit
STEM
ICS Carbon, One-Piece Full Carbon Cockpit
SEATPOST
Teammachine 01 Premium Carbon D-Shape Seatpost
• 15mm offsetSADDLE
Selle Italia Flite Boost Carbon
HUBS
DT Swiss PRC 1100 db Dicut Mon Chasseral
RIMS
DT Swiss PRC 1100 db Dicut Mon Chasseral
TIRES
Vittoria Corsa, 25mm
WEIGHT
6.500000
Size | 47 | 51 | 54 | 56 | 58 | 61 |
---|---|---|---|---|---|---|
Rider Height CM | <166 | 166-174 | 172-180 | 178-186 | 184-192 | >190 |
Top Tube MM (tt) | 517 | 534 | 549 | 559 | 574 | 589 |
Wheelbase MM (wb) | 968 | 986 | 989 | 1000 | 1015 | 1030 |
Seat Angle (sa) | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Seatpost Length MM | 330 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Stack MM | 506 | 530 | 550 | 565 | 584 | 608 |
Trail MM (trail) | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 | 63 |
Rear Center MM (rc) | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Reach MM (reach) | 367 | 377 | 386 | 392 | 401 | 409 |
Head Tube MM (ht) | 110 | 130 | 145 | 165 | 184 | 210 |
Head Angle (ha) | 71.5 | 71.5 | 71.5 | 72.3 | 72.3 | 72.3 |
BB Drop MM (drop) | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Stem Length MM | 90 | 100 | 110 | 110 | 110 | 120 |
Seat Tube MM (st) | 423 | 468 | 504 | 524 | 545 | 574 |
Stem Angle | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 | -12.5 |
Post Offset MM | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
Crank Length MM | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 | 175 |
Fork Rake MM (fr) | 48 | 48 | 43 | 43 | 43 | 43 |
Front Center MM (fc) | 568 | 586 | 589 | 599 | 614 | 630 |
Fork Length MM (fl) | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 | 368 |
Bar Width MM | 400 | 420 | 420 | 420 | 420 | 440 |
Bar Reach MM | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 |
Bar Drop MM | 127 | 127 | 127 | 127 | 127 | 127 |