SERVICE & ONDERHOUD

Een fiets bevat veel draaiende en bewegende delen en wordt vaak zwaar belast. Daarom is het belangrijk en raadzaam om je fiets regelmatig te voorzien van een service en-/of onderhoudsbeurt. Tevens is dit van belang in verband met het behouden van de garantie op belangrijke onderdelen. Ook bij E-Bike is het noodzakelijk om deze regelmatig laten na te kijken om slijtage tijdig te voorkomen.

Wil je direct een afspraak inplannen voor onderhoud of een reparatie aan jouw fiets? Dat kan gemakkelijk in de onderstaande online reparatieplanner. Dit doe je in volgende stappen

  1. Je logt in op ons systeem
    1. Ben je al klant bij ons?
      1. Registreer uzelf met het email adres dat je opgegeven hebt.  Tip dit is meestal het email adres waar je ook de status van uw herstelling op toegestuurd krijgt.
      2. Kies een wachtwoord
      3. Druk op Registreren
      4. Laat de pagina nu openstaan en kijk in uw email voor uw bevestigingscode en vul deze in en druk op Bevestig account.
      5. Vanaf nu kunt u inloggen met deze gegeven en vult de planner direct jouw gegevens (Reeds aangekochte of herstelde fietsen) aan.
    2. Heb je nog geen account?
      Geen probleem, deze maak je gemakkelijk zelf aan. Wees gerust, dit hoef je slechts éénmaal te doen! Daarna zijn je gegevens gekoppeld aan je reeds gekende gegevens in ons klantenbestand.
  2. Duid nu de juiste fiets aan OF voer uw fietsgegevens in.  Opgelet voor mensen die een leasing fiets hebben, zullen hun fiets éénmaal dienen in te geven en duidelijk bij de omschrijving te melden dat het om een lease fiets gaat en via welke firma.
  3. Geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de gewenste werkzaamheden.
  4. Kies een dag van afspraak waarop u de fiets binnen brengt
OPGELET!
U dient uw fiets 1 werkdag voor die dag dat u heeft ingepland binnen te brengen!

Maak je liever op een andere manier een afspraak, dat is natuurlijk geen probleem. Je kan een afspraak maken

  • via Mail: info@g-bikes.be
  • via telefoon: 0478/22 00 81 (Enkel tijdens de openingsuren van de winkel)
  • Uiteraard mag je ook gewoon bij ons langs komen tijdens de openingsuren van de winkel

We streven naar een maximum hersteltermijn van 2 à 3 werkdagen. Lukt dit wegens bepaalde omstandigheden niet, zullen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen.

U zal verwittigd worden zodra uw fiets klaar staat en opgehaald kan worden.

In de bevestigingsmail die je ontvangt, zal staan welke procedure je dient te volgen bij het brengen van je fiets n.a.v. de COVID-19-maatregelen.  Gelieve deze zo goed mogelijk te volgen.

PLAN DIRECT ONLINE JE REPARATIE IN.